4de week - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Rens Krogt - WaarBenJij.nu 4de week - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Rens Krogt - WaarBenJij.nu

4de week

Door: Rens van der Krogt

Blijf op de hoogte en volg Rens

02 Juni 2014 | Brazilië, Holambra

Hallo allemaal,

Dit is alweer mijn 4de stage verslag. De tijd gaat erg snel, maar dan kom je wel dichterbij het WK.

Deze week op stage was eigenlijk weer bijna hetzelfde als de andere weken. We hebben moeten poten, uitzetten en inhoezen.

Afgelopen donderdag hebben we een ochtendje gewerkt en zijn we in de middag naar de Hortitec geweest dat in Holambra was. Dat is een hele grote beurs voor de tuinbouw die 3 dagen duurt.

Afgelopen vrijdag zijn we wat wezen drinken bij iemand die hier woont. Afgelopen zaterdag zijn we naar Campinas gegaan dat is een grote plaats dichtbij Holambra en daar zijn we uit geweest in een club. Dat was best appart, want toen ze erachter kwamen dat we Nederlands waren mochten we meteen naar binnen en hoefde we niet in de rij te wachten. We kregen ook een bandje dat we het VIP gedeelte in konden.

Afgelopen zondag zijn we met Geraldo en zijn gezin naar een Shopping center geweest. Daar zijn we naar de film geweest en wezen uiteten.

Groetjes vanuit Brazil.

• 03 Juni 2014 - 08:43

Frans:

Hoi Rens,

Leuke foto's! Zo'n beurs ziet er toch een beetje anders uit dan hier. Wel lachen dat jullie als Vip's naar binnen mochten. Leuk sfeertje daar in zo'n tent? Nog ruim een week en dan begint het WK. WK hockey is hier al begonnen maar daar zal je weinig van horen denk ik daar......

Nog veel plezier!

• 04 Juni 2014 - 17:15

Berna:

Hoi Rens, nog 1 nachtje en dan komen we even checken of al je verhalen wel waarheid zijn,
    ik wil ook wel een avondje VIP uitgaan, tot vrijdagavond Frank en berna