5de week - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Rens Krogt - WaarBenJij.nu 5de week - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Rens Krogt - WaarBenJij.nu

5de week

Door: Rens van der Krogt

Blijf op de hoogte en volg Rens

08 Juni 2014 | Brazilië, Holambra

olá,

Dit is alweer het 5de reisverslag. Deze week op stage was weer hetzelfde als de andere weken.

Afgelopen donderdagavond kwamen mij ouders aan in Holambra. Die blijven hier tot maandag en dan gaan ze verder met hun reis door Brazilië. Afgelopen vrijdag kwamen ze langs op stage om te kijken wat wij hier allemaal moeten doen. Die avond zijn we wezen uiteten met Geraldo en zijn vrouw.

Afgelopen zaterdag zijn we naar het centrum van Campinas gegaan en zijn daar een beetje rond gaan lopen. Die avond zijn we weer wezen uiteten met mijn ouders en zijn we wat wezen drinken. Vandaag ben ik met mijn ouders nog even door Holambra gaan lopen. Later die middag kwam iemand die mijn ouders hier hebben leren kennen met een auto ons op halen en zijn we met hem door de landschappen van Holambra gaan rijden. Onderweg zijn we bij een voetbalclub gestopt en daar een wedstrijd wezen kijken en we zijn wat wezen drinken bij een Braziliaanse vriend van hem.

Groeten vanuit Holambra.

  • 10 Juni 2014 - 09:59

    Frans:

    Leuk dat je ouders zijn geweest! Ik had nog wat vragen gesteld bij Leon maar jij let e.e.a. al uit. Gave auto op die foto! Hoe oud is die, kan niet helemaal thuisbrengen wat voor merk het is.

    Deze week start het voetbal, veel plezier op die mooie TV:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rens

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 3709

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

23 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

02 Mei 2014 - 15 Juli 2014

Buitenlandstage Brazilië

Landen bezocht: