6de week - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Rens Krogt - WaarBenJij.nu 6de week - Reisverslag uit Holambra, Brazilië van Rens Krogt - WaarBenJij.nu

6de week

Door: Rens van der Krogt

Blijf op de hoogte en volg Rens

15 Juni 2014 | Brazilië, Holambra

olá,

Maandag en dinsdag hebben we gewoon stage gelopen. Afgelopen woensdag zijn we naar de veiling geweest van Holambra. Dat was erg interessant en is te vergelijken met de veiling in Nederland.

Deze week hebben wij 2 middagen vrij gekregen van stage door de voetbal. De dag dat de openingswedstrijd was van Brazilië was iedereen in de middag vrij en was het op de straten erg levendig. Ook waren alle winkels dicht, omdat alles Brazilianen de wedstrijd wouden zien. De volgende dag mochten we in de middag ook al vroeg weg van stage, omdat Nederland moest voetballen.

Afgelopen vrijdag zijn we met Geraldo zijn zoon mee geweest naar een feest net buiten Holambra. Dat was erg gezellig en dat hebben we de volgende dag ook wel gemerkt. Dus zaterdag hebben we niet echt meer veel gedaan. Vandaag gaan we alle wedstrijden kijken en lekker uiteten.

Groeten vanuit Brazilië.

• 16 Juni 2014 - 15:37

Frans:

Geniet ervan. Wel leuk dat je daar nu bent.

Groeten, Frans